Opnieuw mooi nieuws voor Montfoort Werkt: Hotel Montfoort is er via het platform in geslaagd een Front Office Medewerker te vinden. Eigenaar Lieke Okkerman is in haar nopjes: "Het is heel belangrijk voor ons om personeel uit de omgeving te hebben", vertelt ze aan Montfoort Werkt.
Het was voor de tweede keer dat Hotel Montfoort een vacature op het lokale vacatureplatform plaatste. Ditmaal met succes: liefst zes sollicitanten meldden zich. "Het is lastig om deze functie vervuld te krijgen, omdat het gaat om onregelmatige werkuren, denk aan ochtend-, avond- en weekenddiensten", legt Okkerman uit. Hotel Montfoort hechtte er bovendien veel waarde aan dat de nieuwe werknemer uit de directe omgeving zou komen. "Dat is heel belangrijk voor ons. Wij werken graag met personeel die de omgeving kent en onze gasten hierover kan informeren. Omdat er ook geen 24-uursreceptie is, is het ook belangrijk dat de medewerker flexibel kan zijn, mocht er ’s nachts wat gebeuren."
Wat dat betreft is het voor Hotel Montfoort ideaal om sollicitanten te zoeken via het platform. "Ontzettend goed dat deze mogelijkheid er is in Montfoort. Als wij personeel zoeken, willen wij graag mensen uit Montfoort en omgeving en Montfoort Werkt is hier een belangrijk platform in", aldus okkerman.
Inmiddels heeft Hotel Montfoort dus de juiste kandidaat gevonden. Okkerman is echter nog wel op zoek naar een vakantiekracht voor de housekeeping. Waarom het leuk is om bij Hotel Montfoort te werken? "Omdat we een jong en klein hotel zijn waar gastvrijheid centraal staat. Wij werken in een klein team waar een prettige werksfeer is."
Solliciteer op de vacature Housekeeping Weekendhulp bij Hotel Montfoort via Montfoort Werkt
Montfoort Werkt wil hierbij Hotel Montfoort en de nieuwe Front Office Medewerker van harte feliciteren en wenst beide een fijne samenwerking toe.
Over Hotel Montfoort