Verweij Houttechniek in Woerden heeft een nieuwe receptionist/administratief medewerker aangenomen. Deze parttime functie, voor 16-20 uur per week, vereist van de medewerker om een visitekaartje voor het bedrijf te zijn. De taken omvatten het verwerken van inkomende telefoongesprekken, persoonlijk verwelkomen van relaties, controleren en verwerken van tijdsregistratie, en het verrichten van algemene administratieve taken. De nieuwe medewerker draagt bij aan orde en netheid in de werkomgeving.
Voor deze functie was een MBO-3 werk- en denkniveau vereist. De kandidaat moest graag in teamverband werken, enthousiast zijn, nauwkeurig werken, en flexibel zijn in de invulling van de werkdagen. Een goede beheersing van de Nederlandse taal en vaardigheid met MS Office waren ook belangrijk.
Verweij Houttechniek biedt een informele werksfeer in een omgeving waar men zich snel thuis voelt, een afwisselende functie binnen een gezellig team, aandacht voor het welzijn van de medewerkers, en uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Deze aanstelling draagt bij aan de efficiƫnte administratieve en receptieprocessen van het bedrijf.