Plus12 is een actie- en datamarketingbureau. Wij richten ons exclusief op de carwash en petrol branche. Focus op één branche maakt dat wij de branche begrijpen, de taal van de ondernemer spreken en de relevante actiemiddelen hebben.
Samen werken we aan een toekomstbestendig bedrijfsmodel. Met krachtige actie- en datamarketing tools wordt het (koop)gedrag van klanten inzichtelijk gemaakt. Hierdoor wordt het mogelijk gemaakt om middels gesegmenteerde marketing de bezoekfrequentie en transactiebedragen te verhogen.
Door structureel klantgegevens te verzamelen, brengen we in kaart wie de klanten / bezoekers van onze klant zijn, wat hun voorkeuren zijn, hoe de klanten bereikt kunnen worden en hoe ze in beweging kunnen worden gebracht. Met de data gaan we aan de slag (data driven marketing) om succesvoller nieuwe bezoekers te werven en herhaalbezoek te stimuleren.
Om klantgegevens te verzamelen zet Plus12 actiemarketing programma’s in, waarmee klanten worden verleid om zichzelf bekend te maken. De gegenereerde data wordt vervolgens verrijkt met andere beschikbare relevante data (RDW, het weer, kassatransacties, website / zoekmachine en social media data), zodat er een breed en relevant profiel van klanten ontstaat.