Over 2605 Marketing
Ik (Nahtalie) heb jarenlang in diverse senior marketing functies gewerkt en startte mijn eigen bedrijf 2605 Marketing in 2015. Ik begon met freelance werk op hetzelfde niveau waarop ik had gewerkt bij werkgevers: senior management. In het begin was dat zeker uitdagend. Zo heb ik de marketingcommunicatie van NEVI getransformeerd naar een communicatie-afdeling, waarbij de marketing bij de product managers in de organisatie werd onderbracht. Ik faceliftte het vakblad DEAL! En ontwikkelde proposities voor uiteenlopende klanten, waaronder de NIMA Kennistoets voor NIMA.
Na enige tijd merkte ik dat ik eigenlijk nog steeds hetzelfde aan het doen was als ik altijd al deed: het aansturen van afdelingen, alleen nu als eigen baas. Maar ik wilde juist meer met mijn grote passie marketingcommunicatie bezig zijn. En ondernemers coachen en begeleiden. Er moest dus iets gebeuren.
Een nieuwe start
Ik besloot me volledig op mijn passie te gaan richten. Het coachen van b2b-ondernemers op het gebied van marketing en communicatie. Een spannende switch en ik ben nog elke dag blij dat ik hem heb durven maken.
Mijn focus ligt op zakelijke dienstverleners en automotive. Dat zijn mijn ideale klanten en voor hen werk ik het allerliefst. Hier liggen mijn roots. Ik werk graag en vaak voor zowel grote als kleine bedrijven en ben thuis in veel verschillende branches, waaronder automotive, retail, opleiding en coaching.
Na mijn switch bedacht ik voor mezelf een ‘Snel groeien’-formule en heb me daar altijd aan gehouden. Daar pluk ik nu de vruchten van! Ik wil deze formule met je delen en ga er uitgebreid over schrijven in een aantal van mijn blogs. Hier licht ik alvast een flinke tip van de sluier voor je op.