Filosofie In de wereld van Anna van Toor… … spelen vrouwen de hoofdrol en is stijl de bindende factor. Onze collecties zijn dan ook ontworpen voor de stijlvolle, sportieve en eigentijdse vrouwen die Nederland rijk is. De historie van Anna van Toor gaat terug naar 1918 en sinds 1999 ontwerpen wij damesmode onder ons eigen merk Anna. Inmiddels staat de 3e generatie aan het roer en gaat Anna van Toor op volle snelheid vooruit. Kwaliteit, klantgerichtheid en verantwoordelijkheid staan bij Anna van Toor hoog in het vaandel en deze waarden zijn voelbaar in alle facetten van ons bedrijf. Bij Anna van Toor gaat mode verder dan tijdelijke trends, wij bieden de klant een unieke stijl. Missie Anna van Toor is voor modeliefhebsters, van modeliefhebbers. Wij geloven al bijna 100 jaar in sterke, kwalitatieve, tijdloze producten. We maken gebruik van de allermooiste stoffen en materialen en hebben oog voor elk detail. Onze creaties zijn een reflectie van de grote stijliconen waardoor wij geïnspireerd zijn; vrouwelijk en stijlvol met een vleugje eigenheid. Wij geloven dat winkels en webshops meer zijn dan een plaats waar kleding wordt verkocht. Het is een Wereld waarin de Anna-klant juist díe kledingstukken vindt, die haar unieke karakter onderstreept. In deze Wereld, de Wereld van Anna, is shoppen het ultieme luxe-momentje in het drukke sociale leven van de Anna-klant. Visie Het creëren van mode voor de zelfbewuste, ondernemende vrouw, waarmee zij haar karakter onderstreept. Meer weten? Bekijk dan onze website.