Het begon allemaal in 2007. Bas had een bijbaantje in de logistiek en kon hier na het behalen van zijn diploma aan de slag als teamleider. Al snel leerde hij dat mensen het verschil maken binnen een organisatie.
Bas trad in deze functie ook op als contactpersoon van een aantal inhouse uitzendbureaus, maar hij was niet helemaal overtuigd van hun werkwijze. Daarom besloot hij voor zichzelf te beginnen onder de naam BaasBas Arbeidsbemiddeling (no joke!).
Onafhankelijk en transparant voor opdrachtgevers aan de slag
Een rebranding in 2012 – inclusief naamswijziging naar Steamz – gaf rust, maar nog steeds geen voldaan gevoel. Net als vele andere recruitmentbureaus werkte hij namelijk met een bemiddelingsfee, waarbij de kosten hoog oplopen. Bas vroeg zich af hoe hij zijn dienstverlening nog verder kon verbeteren en zich écht kon vastbijten in de vacature.
Het antwoord is: commitment. Hierdoor kan een recruiter onafhankelijk en transparant aan de slag gaan. Je bouwt een toegewijde partnership op en bovendien bespaar je maar liefst 50 tot 80 procent op de recruitmentkosten!